Klostermoster

LEJE BETINGELSER

BETINGELSER:

Lejeperiode
Afhentes senest dagen før og afleveres dagen efter arrangement, hvis andet ikke er aftalt.

Anvendelse
Lejer er ansvarlig for at de lejede ting afleveres i samme stand som ved udlevering, hele og rengjort

Hvis ikke, så er lejer erstatningspligtig over for KLOSTERMOSTER.

OBS.

- Der må ikke bruges fakler/olielamper inde i teltet.
- Hvis brug af grill, skal den være min. 10 m fra telt.
- De lejede ting må ikke lånes ud til andre.

- Klostermoster har ikke nogle erstatning pligt, over person skader, ødelæggelser, fuldskab, vejr forhold, brand, tyveri, tilskadekomst, døds ulykker, på alle TÆNKELIGE mulig  MÅDER som er sket .af det lejede udstyr/alt.

DERFOR opfordres til at se jeres forsikrings policer,  inden festen .

Klostermoster. Vil gøre krav på ny pris på ødelagt udstyr/ tyveri.

DATA- PERSONOPLYSNING.

DATA PERSONOPLYSNING SOM ER SENDT PÅ MAIL ELLER SMS  TIL KLOSTERMOSTER, SLETTES STRAKS EFTER BETALING AF ORDRE. VED ORDRE MED MERE END 1 MÅNED TIL  BETALING  / PRINTES UD- ELLER BLIVER LAGT PÅ USP NØGLE  OG OPBEVARES I AFLÅST ARKIVSKAB . SOM SÅ BLIVER DESTRUERERET/FJERNET  EFTER BETALING ..

DER VIL DOG  BLIVE  KOPI TIL REVISOR i  ca 2 år og klostermoster DE NÆSTE 5 ÅR DA  DET ER KRAV FOR SKATTEVÆSNET ...bliver opbevaret i parpir form/USP nøgle  . DELS VED REVISOR SAMT VED KLOSTERMOSTER . og bliver straks destrueret efter udløb

DER KAN IKKE SKRIVES/ BESTILLES OVER HJEMMESIDE MERE .MAILS/ SMS FORESPØRGELSER SLETTES HVIS DER IKKE KOMMER EN UDLEJNING.

DER ER VIDEO OVERVÅGNING PÅ KLOSTERMOSTER Område

Dvs . At Alt TRANSPORT Ind / Ud  Af BIL -Trailer - PERSONER OPTAGES OG GEMMES 1 MDR SLETTES AUTOMATISK , DOG VED TVIVL - TVIST / TYVERI  -VIL OPTAGESER GIVER TIL POLITI Og Evt ADVOKAT.

MVH Torben Ruby

ANDET
Ved leje af forlystelsesautomater pålægges et depositum.           Samt ved afbestilling af ordre senere end 5 dage før lejeperioden vil der blive opkrævet et gebyr på 250.00kr

Mvh. KLOSTERMOSTER